HTML

Ezt mondjátok

Adatkelet

Statisztika, adatok, de főképp az értelmük halandóknak

Disclaimer

I review for the O'Reilly Blogger Review Program

A Mizu a legnézettebb magyar zenés videó

2011.05.27. 17:26 soobrosa

Hát igen, Fluor Tomi “Mizu” című felvétele a legnépszerűbb magyar zenés videó a YouTube-on. A szám összes, a videomegosztón található változatát együttesen 10 millió 6 százezernél is többször nézték meg. A második helyezett a Csík Zenekar “Most múlik pontosan”-ja. Ha azonban a dal valamennyi feldolgozását összesítjük, már ez a szerzemény a legnézettebb magyar dal a YouTube-on. A Quimby és Janicsák Veca változatával együtt nézettsége 17,9 millió. A lista az összes, egymillió fölötti nézettségű magyar zenés videót tartalmazza. A legtöbb dallal LL Junior és a Tankcsapda képviselteti magát a listán. A leggyorsabban növekvő nézettségű videó Wolf Kati eurovíziós dala angolul és magyarul, illetve a már említett ”Mizu” eredeti és operaváltozata.

Hogyan készítettem a listát? A Youtube Data API-ból kinyertem a valamennyi magyar előadónévre adott első 50 találatot. Ezek közül választottam ki a releváns, legalább 1.000.000 megtekintést magukénak mondható felvételeket. Az így kapott előadó-számcím kombinációk összes változatát összegyűjtöttem, nézettségüket kumuláltam. A legelőször feltöltött példány korát napban mértem, és az összes nézettség és a kor aránya a napi átlagos nézettség. A nézettség változását sparkline-nal ábrázoltam, és a statisztikákból kikukáztam a hozzáférhető nézői demográfiát is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adatkelet.blog.hu/api/trackback/id/tr803507417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása